Charita České Budějovice

 Vedoucí služby Osobní asistence/sociální pracovník (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)

České Budějovice Plný úvazek dohodou výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr.  Jana Řeháková Mgr. Jana Řeháková

vedoucí služeb
Tel.: 731 604 500 E-mail: jana.rehakova@cbudejovice.charita.cz

Charita České Budějovice

vyhlašuje výběrové řízení na pozici

 Vedoucí služby Osobní asistence/sociální pracovník (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)

 Hledáte smysluplnou a zodpovědnou práci? Staňte se vedoucí služby Osobní asistence – buďte součástí něčeho výjimečného!

 Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích.

 Popis pracovní pozice:

  • Řízení a rozvoj služby Osobní asistence plánování, organizace a zajištění její kvality.
  • Vedení a podpora týmu pracovníků sociální pracovnice a týmu pracovníků v sociálních službách/ osobních asistentů.
  • Odpovědnost za dodržování Standardů kvality sociálních služeb a aktuálních legislativních požadavků.
  • Spolupráce s rodinami uživatelů, státní správou a dalšími organizacemi.
  • Vykonávání sociálního šetření v domácnosti uživatele a uzavírání Smluv o poskytování služby.
  • Poskytování základního sociálního poradenství.
  • Tvorba a kontrola individuálních plánů a další dokumentace.
  • Řešení stížností, krizových situací a zajištění plynulého chodu služby.
  • Příležitostná osobní asistence v domácnostech uživatelů.

Pracoviště:

  • České Budějovice a přilehlé obce.

Požadujeme:

  • Splnění nároků na vzdělání sociálního pracovníka dle §109 a §110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
  • Praxi v sociálních službách (praxe v osobní asistenci nebo v pečovatelské službě výhodou).
  • Znalost zákona o sociálních službách 108/2006 Sb., vyhlášky č. 505/2006 Sb. v platném znění a dalších zákonných norem, vztahujících se k sociálním službám.
  • Trestní a morální bezúhonnost.
  • Uživatelskou znalost práce s PC: Word, Excel, internet.
  • Empatii, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a komunikační dovednosti.
  • Aktivní přístup k řešení problémů, chuť se učit novým věcem.
  • Schopnost ztotožnit se s posláním a hodnotami Charity.
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
  • Očkování na žloutenku typu B dle vyhlášky č. 537/2006Sb §9.

Nabízíme:

  • HPP na plný úvazek 40 hod/týd.
  • Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
  • 25 dní dovolené.
  • 2 dny sick days.
  • Pružná pracovní doba.
  • Nástupní mzdu 32 300 - 38 000 Kč, po zapracování příplatek za vedení a osobní ohodnocení, možnost dalších odměn.
  • Stabilní zaměstnání s přidanou hodnotou pomoci potřebným.
  • Přátelský kolektiv, férový přístup a podporu vedení.
  • Podporu osobnostního růstu a dalšího vzdělávání.

Nástup: dle dohody

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj strukturovaný životopis vedoucí služeb Charity České Budějovice Mgr. Janě Řehákové na e-mail: jana.rehakova@cbudejovice.charita.cz nebo volejte na tel.: 731 604 500.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Charita České Budějovice si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici.